Animer - Presenter bedriften din med animasjon!

BRANDING

Ta en titt på branding-videoene vi har laget for våre kunder

Hvorfor bør du ha en Branding-video?

Folk vil samarbeide med aktører de kjenner og stoler på. Derfor er det viktig å ha en video som viser bedriftens historie og utvikling. Denne typen video vil hjelpe publikum å forstå bedriftens verdigrunnlag og målsetting. Og bli kjent med menneskene bak firmalogoen. Her er noen av fordelene ved å ha en branding-video:
Skap et mer personlig forhold til publikum
Bygg tillit til bedriften
Branding gjennom animasjons-video er overlegen andre metoder. Her er grunnen:

Multisensorisk historiefortelling

Kombinasjonen av lyd og video er en mer naturlig måte å fortelle en historie enn et stillestående bilde eller tekst. Det er en ekstremt effektiv måte å formidle en historie på. Du har mange forskjellige virkemidler til din disposisjon: musikk, lydeffekter og det visuelle aspektet. Nettsteder kan dra nytte av video, og bør dra nytte av video, fordi dagens forbrukere i så stor grad er video-forbrukere. De er så vant til å klikke seg gjennom Netflix og YouTube for å søke informasjon. Video har blitt helt uunnværlig i utdanning, og er det beste verktøyet for å få gjennom et poeng hos seeren.

Hvordan virker branding-videoene?

Det finnes mange måter å illustrere en animasjonsvideo på, og det finnes en “strek” for enhver merkevare. Utfordringen ligger i å finne stilen som fungerer best for din unike merkevare. Hvilken stil du bør velge avhenger av hva du ønsker å oppnå. Skal filmen brukes til opplæring? Informasjon? Eller dreier det seg om markedsføring av et produkt eller en tjeneste?

Ved å stille disse spørsmålene kan stilvalget bli litt enklere, når man ser det i sammenheng med hvordan historien skal fortelles.
Engasjement
Når publikummet ditt har sett videoen, er det neste steget å skape en toveis interaksjon. Når det gjelder å skape engasjement, er det alltid smart å vise at virksomheten din er åpen og inviterende. La oss si at du lager en mini-dokumentar eller en case-study der man ser noen som bruker et produkt, eller vi får bli med på innsiden i din bedrift. Del disse historiene med publikum, slik at du gir dem tilgang til å se hvem dere virkelig er og hva dere ønsker å oppnå, uten å gjemme deg bak glansbilder og floskler. Åpenbare floskler og glansbilder skaper ikke engasjement.

Det gjelder å framstå som ekte. Når en video er glatt og overfladisk, skader man forbindelsen med publikum. De aller færreste kan relatere til en virksomhet som prøve å fremstå som feilfri. Å late som noe er perfekt, er mindre effektivt enn å være ærlig i kommunikasjonen. Viser man sårbarhet og ærlighet gir man kundene muligheten til å faktisk engasjere seg med dere og det dere gjør.
Multisensorisk historiefortelling tilbyr et bredt spekter av teknikker for å nå publikum og fortelle historier som engasjerer. Derfor er animasjonsvideo det mest effektive mediet for å fortelle din historie.

BRANDING VIDEO

Branding

Branding

SmartDok

SmartDok

Branding

Trygg Media

Trygg Media

Branding

Aquarama 1

Aquarama 1

Branding

Matvarehuset

Matvarehuset

Branding

ExtraStiftelsen

ExtraStiftelsen

Branding

Simplifai

Simplifai

Branding

Bane Nor

Bane Nor

Branding

Salto

Salto Ladestasjoner

Branding

Jobbnorge

Jobbnorge

Branding

Falck

Falck

Branding

Oslo Vognselskap

Oslo Vognselskap

Branding

Rørentreprenørene

Rørentreprenørene

Branding

Kontrollrådet

Kontrollrådet

Branding

AKT

AKT

Branding

Uno-X

Uno-X

Branding

Beitostølen Resort

Beitostølen Resort

Branding

Bedriftsidretten

Bedriftsidretten

Branding

PBL

PBL

Branding

Promis Qualify

Promis Quality

Branding

Avfall Norge

Avfall Norge

Branding

Coolcrowd (Ruralis)

Coolcrowd (Ruralis)

Branding

Plexidekk

Plexidekk

Branding

Live Intl.

Live Intl.

Branding

Melhus Kommune

Melhus Kommune

Branding

Godtlevert

Godtlevert

Branding

Malermesternes Landsforbund

Malermesternes Landsforbund

Branding

Trafikkland

Trafikkland

KONTAKT OSS FOR EN UFORPLIKTENDE PRAT!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.